Ratjetoekoor Tilburg
Gezelligheidskoor

Wij stellen ons even aan u voor....

Wij zijn het Ratjetoekoor uit Tilburg, opgericht op 19-09-2007, met de bedoeling om samen gezellig te zingen.
Ons doel is om bij optredens iedereen een gezellige middag of avond te bezorgen.
ons koor bestaat momenteel uit 40 enthousiaste leden en zingen liedjes uit de goede oude tijd.
Ons nederlandstalig repertoire hebben we een aantal jaar geleden uitgebreid met ,,anderstalige liedjes" met name engelstalig nummers uit de jaren '60-'80. Zoals Paloma Blanca, Ramona, Hello Mary Lou, Smile en nog vele andere gezellige nummers die iedereen mee kan zingen. Een feest van herkenning voor iedereen en onderscheidt ons hierdoor van andere koren. We blijven ons repertoire regelmatig vernieuwen om iedereen enthousiast te houden, onszelf maar ook ons publiek.
Onze liedjes worden meerstemmig gezongen.
De sfeer binnen ons koor is ontzettend goed, het repeteren en optreden is daardoor altijd een gezellige, sociale en muzikale happening, waar we altijd veel complimenten krijgen na afloop. Dit mede dankzij onze dirigente en topmuzikanten! Dat is ook onze drijfveer.
Wij verzorgen optredens tijdens feestavonden, recepties, in verzorgingshuizen, buitenoptredens ( alleen in de zomermaanden), korenfestivals in de regio en rond de kerstdagen.
Wij hebben een heel mooi kerstrepertoire, waarmee wij u en onszelf helemaal in die gezellige kerstsfeer brengen.

E-mailen
Bellen